dimarts, de desembre 12, 2006

AdSENSE: SENSE AND SENSIBILITY

Avui la casa Google ens obsequia amb una adaptació de l'obra de Munch "El crit" (1893). Jo avui també he rebut cridaneres notícies dels amics de Google. En concret la decisió d'AdSense de què aquest blog que esteu llegint no compleix les polítiques del programa AdSense degut a què està escrit en llengua catalana. Penso que no cal que faci més comentaris, aquí us copio l'e-mail rebut. Realment des de què he obert el Connexions estic aprenent molt... Què en penseu, amics i amigues?


Gracias por el interés mostrado en AdSense de Google. Tras revisar su solicitud, nuestros especialistas han comprobado que no cumple las políticas de nuestro programa, por lo que de momento no podemos aceptarla. A continuación detallamos las razones por las que no hemosaceptado su solicitud:


- Idioma no disponible. Más detalles:


Idioma no disponible: hemos detectado que el contenido principal de susitio se encuentra en un idioma para el que no ofrecemos asistencia enestos momentos. Si desea obtener la lista completa de idiomas disponibles consulte https://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?answer=9727 . Si es propietario o administra otro sitio en uno de los idiomas disponibles, puede reenviar su solicitud como se describe acontinuación. actualizar y reenviar su solicitud, por favor, acceda a su cuenta en (aquí surt un altre link) mediante la dirección de correoelectrónico y la contraseña que indicó en su solicitud. Nuestros especialistas revisarán su cuenta para comprobar que cumpla con las políticas de nuestro programa. Por ello, le recomendamos resolver todoslos problemas relacionados con su solicitud antes de reenviarla.
Si tiene alguna duda al respecto, no dude en escribirnos a la dirección mailto:direcciónadsense-es@google.com
Atentamente,


El equipo AdSense de Google

10 comentaris:

Mon ha dit...

a mi tambe m'ho van denegar, ja veieu com encara queda molt camí, molta lluita.
S'accepten idees.

Merucu ha dit...

Si es que esto os pasa por intentar sacar pasta gansa. Que luego empezáis a amasar dinero y no tenéis mesura.

Es broma; supongo que como todo será cuestión de mandar mails a Google y esperar.

Vier ha dit...

A mi també em va passar! Jo crec que hi ha tot un sector de mercat que estaria encantat de posar publicitat en català, però imagino que Google no s'ho plantejarà seriosament si no és a petició directa d'algunes empreses que estiguin disposades a anunciar-se. Algú de vosaltres en té alguna? :-D

La veritat és que és una llàstima, perquè AdSense tampoc és una publicitat molt molesta, i si pots guanyar uns quants calés sense fer res, millor que millor.

Badges66 ha dit...

Pues no entiendo, si ademas lo tienes traducido no a uno sino a dos idiomas más, que por cierto era lo que te queria preguntar, como has puesto el rollito de las traducciones porque a mi me molaria traducir la mia al ingles. Gracias por la información

Waipu Joan ha dit...

í després diran que volem carregar-nos el castellà de catalunya! Però si el gogle diu que la nostra llengua no existeix!

Anònim ha dit...

Sort que hi ha alternatives:

http://google.ppcc.cat/

Pàgina, per cert, denunciada per Google.

Maria Romeiras ha dit...

Desculpem o comentário em português. Gosto de ler e compreendo o catalão. Não há justificação para que não seja uma língua reconhecida, divulgada e apreciada. Aprendo sempre que visito este blog. Contem comigo para insistir com Google ou para qualquer petição: todas as culturas e todas as línguas merecem respeito. Um abraço.

Gurb ha dit...

Home...
Diuen de moment, no?
Hem d'entendre que parlem una llengua minoritária, i q no siguem dels primers de la llista.
El Gmail esta en catala, i suposo que un dia o altre es podra fer servir el adSense. Seria un error criminalitzar x aixo a Google, empresa q ja ha mostrat interes en el catala.

Unknown ha dit...

Gràcies a tothom pels vostres comentaris. No és la meva intenció començar cap campanya, ni simmilar, només mostrar el què m'ha passat. Un cop més discriminat per raó de llengua...

De totes maneres hi ha vida (i molta) més enllà d'AdSense!

GLAUKA ha dit...

No seamos susceptibles coñoooooo. Estos de google son american people, joer, ¿cómo queréis que sepan que existe el catalán si no deben saber muy claro dónde está Europa entera?
Ellos tienen unos cuantos idiomas en el blogger, cada vez más, están todos orgullosos con eso de la pluralidad lingüistica que le están dando a su espacio, y vais ahora a chafarles el buen rollito mulitcultural que se creen que traen con el catalán ... es que no tenéis perdón hombre!! Es Navidad, sed buenos chicos y no les destrocéis las ilusiones ofendiéndoos por algo que hace una maquinita nada más, que no pretenden insultar al catalán, estoy segura (básicamente porque ni siquiera saben que exidste, sí, pero vamos a obviarlo, eso es incultura propia de la USA).

PETONETS salados (que no se diga que no sé algo de tu lengua eh?)