dijous, de maig 03, 2007

DIVERTIMENTO BLOCAIRE

Avui us proposo un divertimento, un petit joc...

Aquesta fotografia correspon a un detall d'un cèntric edifici emblemàtic de Barcelona. Vaig fer-la aquest 30 d'abril.

Us proposo què dispareu, a veure qui és la primera persona què l'encerta.

Prometo dedicar un post al blog de la persona que l'encerti, així com a l'edifici modernista en qüestió.

I tinc una curiositat: l'encertarà una persona de Barcelona o algú de fora... potser algú de Portugal, de Brasil... Qui sap?

Fotografia de Tondo Rotondo.

8 comentaris:

Robertinhos ha dit...

jo diria que per les pistes de modernista i sent una construcció modernista i cèntrica en totxana...potser el Palau de la Música de Domenech i Muntaner?

sino, quan desvelis el misteri aniré a veure'l i diré: "Ostres, és veritat" i em somriuré pensant que un amic que no conec de Tarragona m'ha ensenyat un petit detall de Barcelona

salutacions

Mon ha dit...

L'hospital de Sant Pau, potser?

Anònim ha dit...

Si no m'erro, és una obra de Domènech i Montaner: La seu de l'editorial Montaner i Simón, del Carrer Aragó de Barcelona.

Una abraçada, Tondo!

Txus Garcia (Human Trash)

tia cookie's ha dit...

yo diria el mateix que Human Trash es la Fundació Tàpies???

Joana ha dit...

Hauré de tornar a Barcelona...de curset i a passejar-me per la ciutat!

Unknown ha dit...

Gràcies per participar: heu afinat molt la punteria!

euria ha dit...

deu meu...doncs jo no en tenia ni idea!....ufff

El veí de dalt ha dit...

Coi! No em vaig enterar del joc! Jo miro sovint el del BArcelona pixel a pixel que fa jocs semblants. Sabia que era un edifici modernista però no hi queia. I això que passo pel davant cada dia!
A la Joana, ja li faré jo cursets personalitzats..., que aquest Humant Trash sembla molt espavilat! ;.)