dissabte, de desembre 20, 2008

QUIN MÓN MÉS MERAVELLÓS


Vitalisme, bon rollo... quests dies estic descobrint el grup Manel, com haureu vist més avall... i aquesta versió del "What a wonderful world" no direu pas que no és bona :-). Disculpeu que la lletra la poso massa atapeïda... però va bé per seguir una mica la cançó en escoltar-la per segon cop... el primer cop mireu el vídeo.

I see trees of green, red roses too I see them bloom for me and you And I say to myself What wonderful world I see skies of blue and clouds of white Bright sunny days, dark sacred nights And I think to myself What a wonderful world The colors of the rainbow are so pretty in the skies Are also on the faces of people walking by I see friends shaking hands saying How do you do? They're really saying I love youI see babies cry, I watch them grow They'll learn much more than I'll ever know And I think to myself What a wonderful world Yes, I think to myself What a wonderful world And I say to myself What a wonderful world

Joey Ramone

7 comentaris:

Cèlia ha dit...

M'ha agradat força, sí!

Um Poema ha dit...

....

Um Feliz Natal para ti e para quantos te são queridos.
Que 2009 seja um ano de esperança, de paz, de saúde e alegria e também, se possível, de alguma prosperidade.

Um abraço

zel ha dit...

Ostres, Tondo...que fa una bona estona que em poso al dia al teu blog..i dir-te que aquests "Manel" sí que encomanen bones vibracions...
I pel que fa als 10.000...jo m'hi vaig passejar fa uns dies, i em va fer l'efecte de molt convergent per allà dins, ara, això amb tot el respecte, no em vénen pas de gust, és que estic cosida dels "escolti" del Mas i tota la trepa...

I ara, què parlo? Si el que vull és passar a llegir-te i posar-me al corrent, que ja tocava...
Petons, maco!

assumpta ha dit...

Doncs està molt bé aquesta versió dels Manel, m'ha agradat !!!
Bon Nadal Tondo !

resnoesmesqui ha dit...

BONES FESTES, NANO

Jordi Solé

Joana ha dit...

Una bona dedicatòria i això d'estar content mirant tot el que tens al teu voltant...NO TÉ PREU!
BONES FESTES , Tondo.
Una abraçada "virtual" ;)( segur que t'arriba...)

Candela ha dit...

BONES FESTES DE NADAL DES DEL MÉS ENLLÀ. MOLTS PETONS!