dimarts, de febrer 17, 2009

10.000



+ info

8 comentaris:

zel ha dit...

Jo tinc dubtes, barreja de gent i personatges que proposen això i no m'agraden, gens ni mica...sorgit en part de la casa gran...No sé, Tondo, tinc els meus dubtes....

Unknown ha dit...

T'entenc... ara bé, penso què és un objectiu de país, de dretes i esquerres, i de gent que no és considera polititzada sobretot.

Com sempre, però, els manaies voldran xupar càmera... rendibilitzar li diuen. I el poble caldrà que a la il.lusió hi sumi pagar el preu del bitllet.

Notoi a faltar-hi una mica més d'emfasi en l'àmbit del país, de salses a Guardamar. Suposo que per tal de sumar-hi gent procedent de l'entorn de CiU i ERC cal renunciar a explicitar l'àmbit del país.

Jo m'hi apunto, en tot cas. És una bona iniciativa. Però no crec que voli... no la iniciativa, sinó jo, Zel.

Josep M. ha dit...

malauradament a casa nostra ens encanta criticar i no proposar alternatives. Només cal anar a una conferència dels que ho organitzen per adonar-se que tot això no té cap partit darerre, que està fet per gent d'estar per casa i que hi participarà gent d'estar per casa.

Tots a Brussel·les!

Unknown ha dit...

Gràcies pel comentari, Josep Maria... Tots -els/les qui us ho pogueu combinar- a Brusel.les!

Unknown ha dit...

Gràcies pel comentari, Josep Maria... Tots -els/les qui us ho pogueu combinar- a Brusel.les!

Anònim ha dit...

tonto rotondo, tem um presente para ti no rebloggando. beijo. rê.

Tuà ha dit...

I tu hi vas?

Joana ha dit...

Som-hi???
Ostres, no estaria malament, tota la penya...
I per l'autodeterminació, val la pena!
una abraçada de cap de setmana, Tondo que ja quasi ets transparent :)