dimarts, de febrer 17, 2009

10.000



+ info

8 comentaris:

zel ha dit...

Jo tinc dubtes, barreja de gent i personatges que proposen això i no m'agraden, gens ni mica...sorgit en part de la casa gran...No sé, Tondo, tinc els meus dubtes....

Tondo Rotondo ha dit...

T'entenc... ara bé, penso què és un objectiu de país, de dretes i esquerres, i de gent que no és considera polititzada sobretot.

Com sempre, però, els manaies voldran xupar càmera... rendibilitzar li diuen. I el poble caldrà que a la il.lusió hi sumi pagar el preu del bitllet.

Notoi a faltar-hi una mica més d'emfasi en l'àmbit del país, de salses a Guardamar. Suposo que per tal de sumar-hi gent procedent de l'entorn de CiU i ERC cal renunciar a explicitar l'àmbit del país.

Jo m'hi apunto, en tot cas. És una bona iniciativa. Però no crec que voli... no la iniciativa, sinó jo, Zel.

Josep M. ha dit...

malauradament a casa nostra ens encanta criticar i no proposar alternatives. Només cal anar a una conferència dels que ho organitzen per adonar-se que tot això no té cap partit darerre, que està fet per gent d'estar per casa i que hi participarà gent d'estar per casa.

Tots a Brussel·les!

Tondo Rotondo ha dit...

Gràcies pel comentari, Josep Maria... Tots -els/les qui us ho pogueu combinar- a Brusel.les!

Tondo Rotondo ha dit...

Gràcies pel comentari, Josep Maria... Tots -els/les qui us ho pogueu combinar- a Brusel.les!

rebloggando-requeri ha dit...

tonto rotondo, tem um presente para ti no rebloggando. beijo. rê.

Victòria ha dit...

I tu hi vas?

Joana ha dit...

Som-hi???
Ostres, no estaria malament, tota la penya...
I per l'autodeterminació, val la pena!
una abraçada de cap de setmana, Tondo que ja quasi ets transparent :)