dilluns, d’abril 06, 2009

SKIP

Hi ha bloggers que reben uns diners per parlar d eproductes... és el Pay per post. Pel moment no ningú m'ho ha ofert. Per tant parlo dels productes lliurement. Avui us parlaré de l'Skip que he comprat: un post mundà... vaja.
Tot content vaig sopesar les diverses ofertes al super, i vaig optar pel detergent Skip, el darrer cop havia optat per una marca blanca.
I hi vaig optar ja que hi havia una oferta prou bona: la segona unitat a meitat de preu. O sigui: Tinc Skip per una pila de rentadores.
La sorpresa va ser a l'arribar a casa després de traginar els capsots pel carrer... obro l'Skyp i veig com el màrqueting ens enganya.
Un pam buit, tot per donar l'impacte visual de que hi ha molt sabó a la capsa. He fet una foto amb les pinces perquè ho pogueu observar bé.
I no res, per fer aquest post busco l'enllaç de l'Skip "Ensuciar-se es bueno" (per a ells, clar) i me n'adono de què menystenen el català i no l'ofereixen.

Podria reblar aquest post d'urgència fent un al·legat a no comprar més aquest producte, i tal pasqual. No ho faré... els donaré les gràcies ja que en vendre les capses mig buides faciliten un òptim transport del producte fins a les llars dels soferts compradors, de les sofertes compradores.

2 comentaris:

Robertinhos ha dit...

Ajust de producció?Tàctica de marketing? No s'adonen a Reckitt Benckiser que aquestes tàctiques fan perdre clients?

En fi company, és el que tenen les ofertes

Tuà ha dit...

El proper cop pot optar per un transparent, i així, si hi ha sorpresa, serà una altra...