dissabte, de juliol 04, 2009

LLUM DE BLOG

De vegades, quan sento parlar de Girona, penso en la Joana... i el mateix em passa amb d'altres pobles i ciutats, que les relaciono amb els i les blocaires amb qui d'una manera o d'una altra hi he anat mentenint visites i contacte durant aquests anyets que portem realitzant el Connexions [From Tarragona]; un blog que d'altra banda del que ja no m'en sento tant orgullós ja què darrerament postejo massa sobre política. És una forma de treure cap a fora inquietuds, però a la llarga és també una forma d'empudegar el blog... Hi vaig donant voltes, no us penseu.

I d'altra banda bloguejo molt poc darrerament, poquet poquet... coses de la vida? Qui sap! Però ben endins, ben endins hi sou un grapat de blocaires a qui admiro, i la Joana n'és una. i per a mi és un plaer sentir-la a propet, ni que sigui de tant en tant. Em connecta a allò que va portar-me a iniciar aquesta aventura blocaire, potser inconscientment. Llum de dona, llum de blog !

9 comentaris:

Marta ha dit...

Parlar de política no sempre és empudegar una cosa i estic segura que tu ho fas amb sentit crític i constructiu. O sigui que tot i que és normal el dilema que se't planteja pensar que si els teus escrits serveixen, i jo t`ho asseguro, per fer reflexionar sobre el món val la pena que n'estiguis orgullós. Això és una actitud valenta i per tant lloable.

Aprofito l'avinentesa per convidar-te a passar per casa meva reflexionshumanes.com. Espero que t'hi sentis bé.

MeTis ha dit...

debe de ser una gran mujer, solo escucho hablar de ella....

una abraçada.

Joana ha dit...

Amic Tondo,
Quan sento a parlar de Tarragona o llegeixo el diari sempre em ve al cap en Tondo...
És curiós el ciberespai, només amb les parules podem transmetre tantes emocions i sensacions que fins i tot l'alè s'escola per la pantalla.
Gràcies per dedicar-me aquestes paraules.
Avui he tornat a Pals, a la immensa platja on ja fa un temps uns cossos es cremaven a la sorra, recordes? :)
Bon estiu i bones vacances!
I parla del que et vingui de gust al blog, és teu i molts t'espiem !
una abraçada!

Me Tis..."una gran mujer" son palabras mayores. Quizás todos y todas los que nos movemos en este espacio tenemos algo en común. Un saludo

Joana ha dit...

Ja pos tornar-me la visita! :)))))))))))))))))))))))))))

Un altre anònim, ha dit...

Ànim Tondo, el que fas, crec que et té que fer sentir més be, doncs amb el teu blog, tens la possibilitat de intentar que certes actuacions o situacions, es puguin fer conèixer a molta gent, doncs ja saps, que els mitjans de comunicació son “molt democràtics”, i per això, fan la seva feina, publicant només el que interessa que es publiqui als que tenen el poder, ja l’hi pots dir administracions, banca i estalvi, empreses, etc.
No te desmoralitzis, hi ha molta gent que te segueix, que espera les teves denúncies, i potser si que t’has tirat una mica cap al tema de la política, però es que realment, en aquest mon, hi ha tanta deshonestedat, que potser alguns que estan tancats, tindrien que estar fora, i molts dels que estan fora, haurien d’estar dins, (vull dir de les presons, es clar).

khalina ha dit...

m'agrada Llum de dona, llum de blog

Unknown ha dit...

Aprecio molt els vostres comentaris... gràcies per ser-hi!

I per fer-me ua mica de costadet!!

De caliu, ara que fot tanta calor :-)

Una abraçadota ben rotonda!!!!

el paseante ha dit...

Vinc de ca la Joana. La veritat és que Girona és ella en aquest món blocàire. M'ha agradat el teu post.

Els del PiT ha dit...

És bonic anar descobrint nous blogs de mica en mica. També venim de ca la Joana, llum de blog!
Salutacions cordials des de Quissapon!
Sergi.
:-)

A mi m'avorreix la política de manera sobirana i normalment em salto els escrits al respecte, però els respecto, hi hi...
Avi Gres
:)