diumenge, de maig 15, 2011

LA CUP SEMPRE HI ÉS


Quan arriben les municipals tothom s'omple la boca. Apareixen partits del no res per dividir i desconcertar; i els que feien una cosa ara en diuen i n'afirmen una altra. L'endemà s'haurà acabat la festa i continuaran amb les retallades, les polítiques contra la gent, l'enrriquiment i, en el cas dels partits què neixen com a bolets faran vacances fins d'aquí a quatre anys.

No és el cas de la gent de la CUP. A Tarragona la CUP sempre hi és... presentant mocions a l'ajuntament, reivindicant al carrer i actuant contra els poderosos que tant ens fan la vida imposible.

A Tarragona només hi ha una opció independentista que ho sigui sempre, i que sigui sempre d'esquerres, per això penjem aquest vídeo.

2 comentaris:

zel ha dit...

Al meu poble també, Tondo, tot i que és molt petit...i és clar, hi tinc el fill gran a la llista, hihihi, i el meu home a l'altra, Unio pel Progrés de Viladamat... que porten vuit anys i ho han fet, sembla al poble, que prou bé...Ara tinc un esforç suplementari!

Unknown ha dit...

El fill, el marit... deuen ser dues bones llistes.

Pensa amb el cap i el cor. Desconec la llista d'UP de Viladamat, però tinc simpatia per la CUP també per allòde global que aporta al municipalisme.

A Tarragona tenen el suport de des de baix i realment són l'única opció d'esquerres. Serà difícil que surti un regidor, però no impossible. Estan ben situats en les enquestes.