Independentment del producte anunciat, tinc ganes de compartir amb vosaltres aquest anunci comercial, doncs penso que d'alguna manera injecta quelcom al cervell. Evidentment com en molts anuncis el contingut no te res a veure amb el producte, només faltaria.
Hi ha empreses que et paguen uns calerons si dediques un post a un dels seus productes i el comentes, de vegades et paguen amb el producte en qüestió... Penso que és bona idea sempre i quan tot quedi reflexat al post. Tot i amb això, no cal que us digui que aquest post no és cap exemple de pay per post, d'acord?
Què en penseu del valor del temps? Que en penseu d'aquest anunci?
Dedico aquest post a Iruna.
6 comentaris:
Començaré amb l'opinió de l'anunci. El cert és que aquesta empresa i la seva competència, els anuncis els busquen i molt bé.
El pas del temps... és quelcom que en certs moments deprimeix, pensar que no pots fer res, ni controlar-lo...algun dia podrem fer-ho, puc semblar un ilús, però això mateix els hi deien els qui volien volar...i ara es pot. Salutacions!
Anem a pams. Crec que hi ha dues coses a l'anunci: incita a consumir, com tots els anuncis, en aquest cas, comprar-te un cotxe. Per altra costat et parla del temps lliure, cal disfrutar-lo i millor amb un cotxe així.
La meva pregunta és: Quant temps queda per " viure" si treballem cada dia més hores per poguer fer front a tantes despeses , molts cops, innecesàries però que hipotequen a la majoria?
El temps no el poden aturar, però hem de saber-hi treure rendiment, no deixar-lo passar en va!
Bon cap de setmana Tondo!
Recordo una frase en llatí que des de petit va acompanyar-me des del rellotge de casa mons pares... "tempus fugit", deia. I ve a ser això en definitiva. El que trobo interessant de l'anunci és que aconsegueix que per un instant imaginem lo dels euros, però després revitalitza la importància de valorar el temps.
No deixes de tenir raó Uribetty, aquest pas del temps en certs moments deprimeix, però cal valorar-lo per a poder-lo viure plenament.
Joana. Radicalment: Sí, incita a consumir. D'altra banda la reflexió final que fas és molt encertada i convda a pensar-hi, en aquest món d'hipoteques constants i indignes.
Aquest plantejament va començar a circular en forma de powerpoint per mail de cadena. I en contra del que em sol passar amb aquests tipus de missatges, em va agradar. Em va recordar un cantant que entrevistaven a la ràdio fa molts anys que deia: "cada dia que pasa es tuyo y ya no vuelve, pues por lo menos haber estado bien". Des de llavors és una de les meves frases lapidàries.
Una altra és la frase resultant d'un afegit a la frase "Tempus fugit" en un edifici de Girona... algú hi havia escrit al costat: "de pressa".
Quedava graciós i nostrat.
En quan a l'anunci, m'està bé i el trobo bonic, però l'objectiu falla amb mi, doncs soc incapaç de retenir una sola marca de cotxes...
Crec que l'anunci és genial fins que apareix el cotxe. Et fa copsar l'efímer de la vida alhora que la seva gratuïtat: cada día és un regal. Aquest regal no és que tingui sentit per ell mateix (no es tracta tant de veure "si la vida té sentit"), sinó que demana la nostra tasca, la nostra interpretació.
Un apunt bíblic: es podria fer un link amb el "manà" del llibre de l'èxode, un menjar ue els israelites trobaven al desert i que només durava un dia. No es podia emmagatzemar ni fer negoci amb ell. Semblantment passa amb la resta de les coses de la vida.
Ja ser que arribo mooolt tard a contestar... però és que estava aprofitant els segons dels meus dies!! jeje...
Moltes gràcies per la dedicatòria Tondo Rotondo! És curiós perquè quan vaig veure aquest anunci per primera vegada vaig pensar que era genial, i alguna cosa va conectar amb mi. Deixant de banda el cotxe i la idea de consumisme que hi ha al darrera, penso que és una molt bona filosofia de vida, com el consell que em vas donar i que encara guardo amb carinyo.
Una abraçada!!
Publica un comentari a l'entrada