divendres, de novembre 09, 2007

SAPS QUE VIUS A L'ANY 2007 QUAN... (*)

Saps que vius a l'any 2007 quan...

1. Per casualitat poses el teu password al microones.

2. Fa anys que no jugues al solitari amb cartes de veritat.

3. Tens una llista de 15 números de telèfon per trucar a una família de 3 persones.

4. Envies un correu a un company que treballa a la taula del costat de la teva.

5. Has perdut el contacte amb alguns amics i familiars perquè no tenen una adreça de correu electrònic.

6. Arribes a casa després d'un dia de feina i respons al telèfon com si encara estiguéssis a l'oficina.

7. Apretes el zero del telèfon de casa per agafar línia.

8. Estàs al teu lloc de treball des de fa 4 anys però has treballat per a 5 empreses diferents.

10. Tots els anuncis de TV sobreimpressionen una adreça web a la pantalla.

11. Tens un atac de pànic si surts de casa sense el teu mòbil i tornes per agafar-lo.

12. T'aixeques pel matí i, abans de prendre't el cafè, la primera cosa que fas és anar al teu ordinador a veure si s'ha descarregat alguna cosa a l'Emule.

13. Inclines el cap per somriure :-)

14. Estàs llegint aquest text, hi estas d'acord i somrius...

15. ... pitjor encara! Ja saps a qui reenviaràs aquest correu!!!

16. Estàs massa ocupat per adonar-te que no hi ha el número '9' a aquesta llista.

17. Has comprovat de seguida si hi havia o no el 9 a la llista!

CONSELL: Quan la teva feina et tingui fart, estiguis a punt d'agafar una depressió i, a la tevea empresa res funcioni com voldries, fes això: Atura't a la primera farmàcia que veguis i compra un termòmetre rectal 'Johnson and Johnson' (només d'aquesta marca). Obre'l i llegeix les instruccions. Trobaràs aquesta frase: 'cada termòmetre rectal Johnson and Johnson ha estat provat personalment a la nostra fàbrica'. Llavors tanca els ulls i repeteix en veu alta 5 cops seguits: 'estic content de no treballar al departament de qualitat de Johnson and Johnson'!!!!

I ARA RIU! Va, vinga! Reenvia aquest missatge als teus amics, et mors de ganes, (qui sap per què) ho sé! I recorda sempre que hi ha feines pitjors que la teva...

(*) Com alguns de vosaltres ja haureu captat aquest text no l'he escrit jo, l'he rebut via e-mail però realment m'ha agradat i l'he postejat. Normalment passo de reeniar aquest tipus de missatges, de vegades ni els obro, però mireu... avui és divendres i el món es veu d'una forma diferent. Bon cap de setmana!

Fotografies extretes d'aquí, aquí i d'aquí.

10 comentaris:

mossèn ha dit...

sabeu ... ara mateix enviaré el meu curriculum a aquesta prestigiosa casa de termòmetres ... salut

Jesús M. Tibau ha dit...

GENIAL. És increíble com m'he sentit absolutament identificat en moltes de les afirmacions i, és més, sovint faig aquestes reflexions. Això d'estar a punt de contestar el telèfon de casa o fins i tot el porter automàtic i gual que a la feina, marcar al teèfon primer el 0. De vegades també me'n passa una de bona: marcar un número de telèfon al teclat de l'ordinador

Calidoscopi ha dit...

Si, jo tampoc puc anar enlloc sense el meu telèfon mòbil. Fins i tot si sóc a casa i sóc al menjador i m'he l'he deixat al dormitori vaig a buscar-lo. No fos cas que algú em truques i no el sentís!!! Quin drama.

També em sento molt identificat amb això d'enviar correus per qualsevol tema amb gent amb qui et veus cada dia.

Manresa Calidoscopi

Unknown ha dit...

Ho he de reconèixer... més d'un cop he marcat el zero al telèfon de casa...

euria ha dit...

Molt identificada en tots aquests punts!!! Felicitats per l'anyet i bon cap de setmana!

Waipu Carolina ha dit...

Yo hasta he enviado mensajes de texto a mi hijo que está en su habitación y yo estou en la cocina! jaaaa

Tengo una pareja amiga que dentro de la misma casa se han comunicado por messenger por fastidio de caminar!

Saludos

Joana ha dit...

Jajajajaja...Tondo! He rigut molt! Quina colla!
Jo a casa també he marcat 00 abans del número i contesto...Consulta del Dr...... ;)Estem malats!;)
Bon cap de setmana!

rhanya2 ha dit...

"el número marcado no existe..."

Cris Ruano ha dit...

Molt bo el post, Tondo!
Els meus jerseis d'estar per casa tenen butxaques per poder portar el mòbil a sobre... :S

MeTis ha dit...

... y llegas a chatear con tu novio....:-)