diumenge, d’abril 13, 2008

REPARTIR EL PASTÍS: EL PREMI DARDO DISSECCIONAT

Tinc pendents algunes coses per repartir, alguns poosts per compartir... però no vull afegir-hi més fato.

Som-hi doncs... Si l'altre dia us comentava que el Mn. havia pensat en el Connexions per al premi Dardu 2008... doncs ara em toca a mi fer de padrí de cerimònies i atorgar els meus premis dardus... El primer no cal dir que torna a casa i malgrat ser del tot simbòlic és pel Mossèn... així sigui, diria ell. I la resta...

And the winner are...

Violette Moulin, Jordi Salvat, Citizen Mary, Irene & Merucu i Karalola

3 comentaris:

rhanya2 ha dit...

Felicitats a tu i moltes gràcies per pensar en mi, Tondo!!! Ets un sol.

Una abraçada enorme!

mossèn ha dit...

gràcies ... sou poesia pels meus ulls !!! ... salut

Maria Romeiras ha dit...

Obrigado, Tondo. Sorrio, porque pensámos os dois em Jordi Savall, que já tive a honra de ver tocar em Lisboa por duas vezes. Hoje pensei nele e em Casals, foi dia de muita música e agora de receber este prémio, com a tua amizade e afecto. Muito obrigado, meu amigo! Um beijo.