dimarts, d’octubre 21, 2008

RIGAUADA 2017


Els dies passen i Mario Rigau no ha plegat, continuant al front de Tarragona 2017. El que hauría de ser una candidatura engrescadora, oberta a la ciutadania es converteix en una mena d'enxufaderu i repartidor de cromos.

Quedi clar que no poseeixo la veritat absoluta i que això és una opinió, només faltaria. Però com que jo no tinc cap subvenció de l'Ajuntament de Tarragona, ni formo part de l'elitista "Club Tarraco 2017", doncs puc opinar lliurement.
Una cosa m'ha cridat poderosament l'atenció: La inexistència de cap dona en aquest selecte "Club Tarraco 2017".
Imatge extreta del blog "Les meves veritats".

12 comentaris:

Salvador Guinart ha dit...

No, si al final el Mario Rigau i el Salvador Guinart, tindran la culpa de la mort de Manolete...
Doncs si no hi ha dones (al club Tarraco 2017, per què a la candidatura si que hi ha), caldria preguntar a les empreses, no trobes?. I, Tondo, de bon rollo amic, però trobo que intentar buscar "no se qué" a la candidatura dia rera dia, o una de dos: hi ha ganes de tocar allò que no sona, o simplement es que no volem que Tarragona sigui seu dels Jocs del 2017. Tu tens més recursos intel·lectuals, home.
I ja per acabar, si la candidatura no engresca, com és que es monten diferents actes (el Ciclotour va comptar amb 270 i pico corredors), i tots ténen una participació prou galdosa?; com és que cada cop hi ha més empreses que ens fan d'esponsors?...
No sé, és una reflexió que et faig. Tot i que com tu, jo tampoc tinc la veritat absoluta.
Una abraçada... i que consti que et faig el comentari en el més pur sentit constructiu.
Salut!

Unknown ha dit...

Gràcies pel teu comentari.

Si, caldria preguntar-ho a les empreses, però el cert és que tot són mascles.

M'engresca aquesta oportunitat per a Tarragona, però no m'engresca gens -i penso què és un llast- el paper jugat pel Sr. Rigau amb tot l'escàndol de Tecnigènia, per molt legal que fos no el trobo gens ètic. A l'igual que rumors que m'han arribat sobre feines donades a familiars de persones a qui es deuen favors polítics.

Ballesteros està atrapat per una sèrie de personal que no el deixen piular.

No és casualitat que un dels espònsors principals sigui Foment?

Algún dia algú s'hauria d'atrevir a parlar del que envolta Foment i la seva relació amb el PSC, nucli dur.

Com és que un brossaire va atonyinar un urbano i aquest brossaire no ha esat acomiadat, en contra de l'opinió d'alguns regidors dignes del PSC?

No ets tu qui hagi de donar respostes, si n'hi ha, jo t'aprecio i en cap moment vull que hi vegis cap crítica personal.

Anònim ha dit...

Perdoneu que m’hi posi, però seria fantàstic que nomenessin a la nostra volguda ciutat, però en aquesta candidatura, sembla que hagi més merda que a la part alta. No coneix-ho personalment al Mario Rigau, però he sentit comentaris i puc assegurar que el que he sentit no ha estat cap cosa bona, i és difícil que tothom s’equivoqui.
Ànim Tondo, sembla que el que dius pica, i això ja vol dir quelcom, i tens tot el dret a donar la teva opinió, i precisament la dons per que tens els suficients recursos intel•lectuals, la brutícia te que sortir per un lloc o altre, si volem viure en una ciutat com la que la majoria de persones honrades desitgem, però per això a de desaparèixer tot aquesta colla de vividors que l’únic que volen es omplir-se les butxaques i els importa un “pitu” la nostra ciutat, per molt que baixin treien pit. El Ciclotour un fracàs, en la bicicletada, deu mil participants, això si que és engrescador, i les empreses recolzen per que alguna cosa que els beneficia hi trauran, ni més ni menys.
Tarragona 2017, collonut, però sense amiguisme, ni “enxufisme”, ni hòsties, i justificant cada despesa fins l’últim cèntim d’euro

Anònim ha dit...

Jo hi vaig participar en el Ciclotour i m'agrada el projecte de Tarragona 2017. No en tinc ni idea de qui és el Rigau, però voldria informar al Robin Hood que no te res a veure la bicicletada amb la prova del ciclotour. Lo primer és una passejada curta amb participació popular, lo segon és una marxa cicloturista de 130 km amb una mitja programada de velocitat, que en el cas de la prova de diumenge va ser de 30km si el meu rellotje no m'ha enganyat. No tinc res que critiquin el que vulguin, però el ciclotour va ser un exit i com afeccionat al ciclisme em sap greu que es parli a la lleugera.

Anònim ha dit...

Lamento haver ofès a l’anònim de les 11:17, no era la meva intenció, respecto moltíssim tot el que afecta a l’esport, doncs me considero esportista, per el que demano de tot cor, perdó a qui hagi pogut ofendre.

Anònim ha dit...

Tondo, un bon post.
En aquesta ciutat cal anar recordant que hi ha quelcom que ens fa pudor als ciutadans i encara no s'ha aclarit, i el personal segueix com diu Robin Hood, treien pit.

Per cert, no hi veig enlloc que anomenes al senyor Guinart, no entenc el perquè de donar-se per al•ludit, què es un pack? i la resta o almenys el que queda, el Pere Valls com és que no és dona per al•ludit?

Tondo si alguns ciutadans malgrat ens trobin "outsiders", "torracollons", "marginals", però mai "llepaculs", seguim lluitant perquè aquesta la nostra estimada ciutat pugui arribar a ser un dia allò que molts ciutadans encara creiem que és pot i s'ha d’aconseguir per la mateixa, transparència i una ciutat dels tarragonins i pels tarragonins, no una ciutat pels "negocietes" de quatre "parvenue". Crec que val la pena seguir insistint i matxacant.

Abraçades!

Unknown ha dit...

M'agraden els vostre comentaris, assenyats, dignes, respectuosos... en definitiva constructius.

A veure si trobo el moment per dir-hi la meva!

Salvador Guinart ha dit...

Tondo, ja et faré un correu privat. Hi ha molt de torrecollons "sueltu", i passo de contestar per aquí. Salut!

Unknown ha dit...

Com vulguis, amb total llibertat.

Aquí ets benvingut i al mail també.

Anònim ha dit...

Sr. Guinart, no s’ho prengui tan malament, home, però recordi, que vostè va començar la jugada, i sols s’han fet uns comentaris, amb el més pur sentit constructiu. La candidatura és engrescadora per els que estimen Tarragona, però hi han molts diners pel mig, i tots surten de la nostra butxaca, per la qual cosa me preocupa, i encara me preocupa més, el que els mitjans de comunicació, que criticaven el nomenament del seu amic, hagin callat de sobte.
Com vostè be diu, ningú te la veritat absoluta, però segur que vostè, sap més de l’assumpte que d’altres, entre els que em trobo jo.
“Mans netes”, recordi, i si vol llegir aquest comentari constructiu, potser l’hi sonarà la següent frase:
- “No em preocupen els crits dels violents, dels corruptes, dels deshonestes, dels sense ètica. El que més me preocupa, es el silenci dels bons”.
MARTIN LUTHER KING.
Aquesta frase la va dir el gran líder de color, entra d'altres moltes, i, per molestar al poder, al van assassinar.
Espero que aquí, la sang no arribi al riu.
Salut,

La casa de Pinel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
La casa de Pinel ha dit...

yo tondo frente al tema rigau no dire mas que lo que se, fa pudoooo.
de salvador tan solo decir que creo que lucha por lo que cree y eso me parece perfecto.
respecto a lo de fomento 3 años de estudio abalan lo que se de la contrata y la relacion del ayuntamiento, que no te equivoques tondo la relacion biene de antiguos gobiernos y de pactos entre el actual gobierno, pero quizas quien podria explicarnos es martin de sande, claro esta si se atreviese a no mentir y diera por perdida su posicion actual.
un saludo tondo y cuidado, cuando hablas de fomento hablas de veleros y otras hierbas.