dilluns, de novembre 17, 2008

EL BLOG DE LA JAKA

Posats a mirar-se el melic puc dividir els blogs què conec en quatre fases, per dividir-los d'alguna manera.

1. Els blogs recents, nous, acabats de crear, amb dos o tres mesos de vida.

2. Els blogs creats amb posterioritat al Connexions [From Tarragona] (ja us parlava del melic, no?).

3. Els blogs que més o menys van néixer en la meteixa època que el Connexions i vam fer le sprimeres passes plegats.
4. Els blogs més clàssics, pioners.
I El blog de la Jaka ho és d'aquests, és un blog pioner (amb blogs en diverses plataformes, com Tinet o Blogger). A nivell de Taragona deu ser dels primers blogs que han aconseguit tenir prèdica més enllà de l'entorn inmediat, convertint-se en una mena de rferents del món blocaire tarragoní. Forma part del grupet de blogs que em segueixen per aquest aplicatiu d'aquí a la dreta i jo... content de tenir-la per aquí. Amb un puntet d'enveja pel dinar que ens explica en una de les seves entrades més recents, amb la Montserrat Abelló.
Disculpeu-me doncs si m'he mirat massa el melic i mireu el seu, de melic.

12 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

a més, una dona encantadora que vaig tenir el plaer de saludar

Roxi ha dit...

Hola Tondo, me voy a ir entonces a dar una vuelta a ese blog pionaero que nos presentas.
Claro, simpre es bueno salirse del ombligo propio y descubrir que hay en los otros.
Abrazo!

Unknown ha dit...

Jesús M., la vas saludar al fetsival de poesia potser? Us atrapen les lletres, eh? I això és bo.

Roxi,

He linkado la versión blogger, la ma´s antigua es http://blocs.tinet.cat/blog/el-bloc-de-la-jaka

Una abrazo, y tanto que si!

Venga Ce Hache I forever,

Anònim ha dit...

Vaja, avui... de blog en blog. He visitat Llum de dona i ella parla de tu, llavors t'hevisitat a tu i tu parles d'un altre blog... Vinga, hi vaig.

Unknown ha dit...

Vens de casa bona, novesflors... en el sentit més bonic de la paraula bona :-)

jaka ha dit...

Tondo, em faràs posar vermella, moltes gràcies per aquest post que m’has dedicat, sí que es veritat que ja fa molt de temps que vaig començar, es difícil mantenir-se i mes quan hi ha temes amb els que no et vols implicar, i quan no es sap massa d’escriure com es el meu cas.
Una abraçada,

Unknown ha dit...

És cert, Jaka... la paraula blog rima amb constància, no?

:-)

Henry The VIII ha dit...

Tondo, interessant la classificació temporals aquesta dels blogs . Algun dia podries parlar també d'altres divisions però per temàtica per exemple. El fenòmen blog és tot un món.

Per cert, més avall he vist una foto del Bush amb un tio molt estrany que porta bigoti.

Salutacions!

Unknown ha dit...

Henry, el del bigoti no sóc jo, que consti.

Bé aquesta divisió és com a molt íntima, com ho veig jo... mostra com he anat coneguent blogs i sóc conscient de què l'hauría d'explicar millor, donant exemples, etc... potser en un altre post? Qui sap!

Lo dels temes és boan idea...

Assumpta ha dit...

Ostres que xulo aquest article!! Un blogger que parla d'altres bloggeros :-)) això no és pas mirar-se el melic (bé... t'has linkat a tu mateix sota el títol del teu bloc? jajaja no em duia enlloc més!!) :-)))))

El veí de dalt ha dit...

Si només és el melic...;-)
Veig que som de la mateixa quinta blocaire!

Anònim ha dit...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!