dijous, de març 19, 2009

JOAN SAURA: L'HONOR I LA GLÒRIA

























Joan Saura, juntament amb la resta d'amics del tripartit, són darrere dels centenars de bastonades que aquests dies reparteix la seva policía, tal i com diu Jordi Martí convertida en policía política. Blogejant m'ha fet gràcia aquest dibuix, extret del blog Bandera Negra, de Xavier Borràs. Algun cop he discrepat amb en Xavier, però m'agrada i força el seu punt de vista quan d'abordar temes de política catalana es tracta. I parlant de blogs... n'he conegut un de força inetressant, fet pel Toni de Torredembarra: poca broma la torresfera, tu! I també he xafardejat sovint el Des de l'àmpit de la finestra. també he visitat el blog del Lluís Sunyer, i com sempre m'agrada, però no entenc per quin motiu la seva formació continua vinculada a EPM, la marca blanca del partit polític dels hooligans regionalistes i violents d'Iniciativa per Catalunya.
I mentrestant me n'adono que gràcies al Saura blogejo bastant per informar-me de les coses... justament ara que arriba la primavera, que vull respirar vida... veig com la vergonya i el totalitarisme plana pels carrers de la mà dels nostres governants. Això era el Pacte del Tinell?
Honor i glòria, Saura... honor i glòria.

3 comentaris:

Xavier Borràs ha dit...

Gràcies per la cita i els ànims. El dibuix és del meu nebot, Jordi (http://jordiborras.blogspot.com/), que és un artista. Ahir, a son germà Enric, que treballa a Vilaweb i a ell, que feia fotos per a La Directa, també els van atonyinar.

Josep M. ha dit...

M'has fet descobrir molts blogs del Camp. Gràcies!

Pel que fa al Saura...

Honor i glòria, sí, perquè s'ha cobert de glòria.

zel ha dit...

Vergonya, vergonya i vergonya...i pena, molta pena...i em guardo la ràbia, no la vull deixar sortir, me la menjaré per no enverinar més el món...petons, amic en la pau i en les lluites.