dissabte, d’octubre 11, 2008

EL REPTE

L'Òscar Ramírez em proposa un repte... donar resposta a tres preguntes. M'ha anat bé donar-li resposta doncs després d'uns dies de força inactivitat blocaire he penjat un grapat de posts força carregadets... i espereu demà! I retrobar una mica de calma cibernètica és sempre important...
1. Agafa el llibre més proper que tinguis, obre la pàgina 18 i transcriu la quarta línia.

"(...) los nervios de los tres hombres. Al parecer, Wilson tuvo (...)".

Autora: Caroline Alexander.
Editorial: Geoplaneta.

L'acabo de comprar aquesta tarda. L'edició de butxaca ve amb el núm. d'octubre de la Lonely Planet.

2.-Explicar l’últim que he vist a la tv:

He vist un tros del telenotícies pel 3/24. Feia dies que no el guaitava i avui em feia gràcia conèixer els detalls de del "coñazo" del Rajoy, però vaja... és tant correcte el tractament de la notícia, que no te gaire chicha.

3.- Quins projectes tens entre mans?

Ultimant detalls per l'edició d'un llibre. Revisant el text, vaja.

4.-Quin material t’agradaria provar?

Demà mateix al migdia m'agradaria tastar els "percebes" que prepara sa mare d'una bona amiga asturiana... A Astúries, clar! Però posats a escollir indrets més propers, doncs un soparet en bona companyía a la "Quinta forca".
També m'agadaria tenir a la ma, assaborint-ne la textura, un grapat de terra procedent de la Lluna.
I què més... Uf! Tantes coses! Un gelat a la plaça de l'Ajuntament de Tolosa de Llenguadoc i un altre a l'establiment Pinguino, a Luca.
Passo aquest repte, aquest meme a Cèlia, Metis i Silver. Tres dones de nissaga ben blocaire!

2 comentaris:

Cèlia ha dit...

Sí que n'ets de dolent! I encara no m'ha explicat ningú què és un mem i és el segon que m'envieu! Ja el faré, ja...

MeTis ha dit...

em possare mans a l'obra quan puga.
dolent pero dolent!