dimecres, de març 18, 2009

TOTS SÓN IGUALS

Mentre tot sembla indicar que la Generalitat Valenciana del PP ha pagat 6 milions d'euros (mil milions de pessetes) al grup Levantina de Seguridad, la Generalitat de Catalunya del tripartit li segueix les passes. Ja ho vaig postejar més avall.... però és què ho he vist amb els meus propis ulls!

Finalment els progres d'ERC han aconseguit què la vergonya plani sobre les seves històriques sigles. M'explico! La Biblioteca Pública de Tarragona també és vigilada per membres de Levantina de Seguridad.

I m'explico més... el clàssic segureta que vigila l'entrada de la biblioetca del carrer Gasòmetre ha canviat d'uniforme i ara lluiex els colors de Levantina de Seguridad. He pensat... bé, l'hone no haurà canviat pas... i supsoo així és. L'escàndol és què no m'entra al cap per quins trons un partit independentista com ERC no ha fet res per desautoritzar el conseller Tresserras, el qual està empudegant un munt de llocs emblemàtics per a la cultura amb vigilants llogats per una companyia que qüestiono pels vincles amb l'ultradreta més virulenta.
O sigui: Si a València és el PP qui ingressa pasta a aquesta companyía de seguretes, a Barcelona és ERC qui fa tres quarts del mateix.
Tots són iguals?