dimecres, de febrer 06, 2008

TOMÁS MONTILLA

Avui us convido a conèixer en Tomás Montilla i a explorar la vostra vessant més imaginativa, més artística i més viatgera... i a conèixer i participar -si voleu- en una iniciativa que ens arriba des de Veneçuela: El "Premi Nacional de Arte Libre Tomas Montilla".

Tomás Montilla, músic, poeta i revolucionari veneçolà que fou assassinat en un atracament... és el personatge que inspira el premi que du el seu nom.


Especialment el que més m'ha cridat l'atenció és que amb aquest premi es fa justícia reivindicant la memòria d'un artista total que va viure arrelat a la realitat del seu país, que va ser capaç de conjuminar diverses disciplines i embolcallar-les d'amistat... I amb aquest premi és dóna la oportunitat de participar-hi a tothom: a persones que no han exposat mai i a les que ho han fet sovint, a experts i a novells... e definitiva un premi amb l'esperit de llibertat que va caracteritzar en Tomás Montilla.

El quadre qe reprodueixo, extret del blog del premi, m'inspira confiança i el clima propici per a què flueixin les idees, la poesia, la música...



Dedico aquest post a Joan i Carolina, que m'han fet pensar en que carai volia ser jo quan era petit.

5 comentaris:

zel ha dit...

I què volies ser, Tondo? És que vinc de casa seva i jo hi he posat...mmmmhhh cantant!!! Imagina't, jajaja, qui m'ho havia de dir, i ells també m'hi han fet pensar... Petons, AH, per cert, una persona magnífica, no? No el coneixia, saps?

Waipu Carolina ha dit...

Qué bella dedicatoria, me sorprendes de verdad.
No conocia a Tomás Montilla...vaya, vaya...ahora mismo voy a intentar documentarme sobre él.
Me encanta que te gustara una pregunta tan simple pero que hace pensar, ayer mismo con unos amigos dio para tema de conversa por un buen rato.
Gracias otra vez y ahora a disfrutar de Tomás Montilla.
Besos

Robertinhos ha dit...

home, no el penjaria al menjador però transmet pau el quadre.

Una abraçada Tondo!

Joana ha dit...

Una nova descoberta. Gràcies Tondo ...
Per cert volies ser guitarrista???

Waipu Joan ha dit...

gràcies Tondo, ara és que em dono compte!