dimecres, d’abril 23, 2008

COM HA ANAT SANT JORDI?

Com ha anat la diada de Sant Jordi?

A Tarragona, molta gent i masses activitats: com un telenotícies, impossible prestar una mica d'atenció a res.

Mentre les llibreries no es veuen forçades a desmontar les parades abans d'hora la majori d'entitats ho han de fer doncs els castells també ocupen el mateix espai... i mentrestant les institucions s'afanyen a intentar programar una festa que es regula per ella mateixa i he pogut observar amb horror com un escenari mig tallava una coca de la Rambla Nova sobre el quan en la lengua del imperio s'hi ballava el chiqui chiqui i es feien referències còmplices a la guàrdia civil... Si us plau! Dies te l'any! La Rambla pels llibres, les roses, les entitats, les llibreries, floristeries i pel poble.
Què hagués passat si hagués coincidit amb el mercadet ocupa?
Bé deixo ja aquests temes locals per fer-vos una pregunta de rigor: Com us ha anat Sant Jordi?

1 comentari:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

dons no gens bé, però de moment es el que em toca....per cert, o m'ho sembla a mi o cada dia Sant Jordi sembla menys Sant Jordi? roses de caramel desfetes per la calor del sol, roses de plastilina, roses de plàstic, roses i pulseres i rellotges i cd's i mocadors......i ni pensar d'entra en una llibreria per què et busquin el llibre que tú vols, que ni es mediàtic, ni està al primer lloc del rànking, senzillament es un llibre que un dia, tot llegint un diari em va cridar l'atenció i vaig decidir de regalarme'l personalment el dia de sant jordi.......poder em faig gran però la diada de sant jordi ja no es la d'avans.....