dissabte, de juny 28, 2008

LINKS I ENLLAÇOS

Per fi m'he decidit a començar a intervenir sobre la columna de la dreta, la qual espero deixar una mica presentable durant aquests dies, sense pressa. Esporgant coses, traient-ne d'altres i sobretot sobretot cuidant i refent l'apartat dels enllaços o links.


Una de les coses que m'he marcat és el poder afegir els links que enllacen el Connexions [From Tarragona], com a una forma de compartir el feeling i el bon rollo blocaire. Potser els separi, potser els afegeixi junts? Potser creo un apartat de top 10, com fa el Jordi Salvat?

O sigui, que m'aviseu si veieu que hi falta algú!!! Si més no quan hagi deixat d'estar "en obres".

També he començat a enllaçar algunes de les fotos que tenia a la dreta i ara si, ja funcionen com a banners que us redireccionen a d'altres indrets.

Lo que em dol una mica és que no recordo totes les persones que m'heu proposat per a ser nominat a aquests curiosos premis que circulen per la monesfera, la blogosfera global, doncs també aniria bé un enllaç.

I també em roda pel cap tornar als orígens del blog... en quant a temàtica, però això ja són figues d'un altre paner...

No res! A cuidar-se! I si no és molt demanar tinc una pregunta... Que faig amb els blogs que han desaparegut o no tenen pràcticament moviment des de fa moooolts temps... un post in memorian... potser? No puc oblidar-me, per exemple, de la Jackie i la Candela.

6 comentaris:

Cèlia ha dit...

Sempre cal endreçar de tant en tant, els pensaments, els sentiments, els habitatges, els blocs... saps que és un exercici matemàtic? (classificació...)

©Dríada ha dit...

Ara toca ordenar-ho tot! Jo sempre que ho faig, m'entren unes ganes enormes d'afegir coses i, finalment, acabo desendreçant-ho més encara! Jajajaja!

Gràcies pel teu post. Feia temps que no et postejava. Em paso per aquí i llegeixo les actualitzacions que fas, de veritat, però mai et postejo perquè quasi sempre escrius sobre política i jo no en sé d'això. Només sé sobre les coses que surten a les notícies i no les entenc! XDDD

Una abraçada.

MeTis ha dit...

yo tenia a mis blogueros favoritos y otras cosas, pero al final decidi borrarlo todo. no deja de ser un espacio personal y como tal, hay idas y venidas y se trata en esencia de escribir simplemente. por eso lo deje vacio.
pero cada uno.

besos

zel ha dit...

Ja! Jo penso el mateix, què faig amb els blogs que tinc enllaçats i no publiquen? I és que no se esborrar!!!! Petons!

mossèn ha dit...

colló, perdó, però ... quin munt de fato !!! ... salut

Jesús M. Tibau ha dit...

Anem afegint informació als blogs i de teant en tant cal reorganitzar-se