divendres, de juny 27, 2008

SOM LO QUE SEMBREM

Som lo que sembrem és una d'aquelles idees ben parides, amb visió integradora i amb una funció positiva de cara a afavorir una existència una mica millor per a tots naltrus.
Jo sóc d'aquells que no te gaires escrúpols alhora d'endrapar, de menjar. I també s'oc d'aquells que poquet a poquet està en transició cap a un menjar més saludable. En transició i en pugna amb el temps i diners que poden arribar a comportar, en la nostra consumista societat, tirar cap aquí sense heroïcitats.
En tot cas, us recomano aquesta web i que intenteu fer un cop de cap per tal de signar la Iniciativa legislativa Popular que proposen. Animeu-vos, que no tot ha de ser fer vida online! I intenteu acudir a signar a algun d'aquests indrets.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

bon cap de setmana, germà! Estic torçant per Espanya en l'Eurocopa!

Cèlia ha dit...

Jo ja he firmat i reafirmo el missatge "Som lo que sembrem", també som "Lo que votem"... i ens mereixem el que tenim!

Unknown ha dit...

Més pràctic: jo porto dos anys cultivant el meu hort: ni transgènics, ni híbrids, ni productes químics.
I si, tenim els polítics que ens mereixem! (lo que diu ben poc a favor nostre)