dissabte, d’agost 23, 2008

SENTIMENT



Agafo aquest vídeo del blog de Carlinhos Medeiros per un doble motiu, per la música i pel seu contingut... Trobo que la simbiosis és molt tendra, malgrat els sentiments que ens pugui traslladar el vídeo...

Us convido a descobrir les músiques d'aquest amic blocaire brasiler. Un altre dia us en parlaré, doncs vaig encarregar els seus dos discs i estic satisfet de poder-los escoltar a casa, al cotxe... música suau però gens lleugera, amarada de força d'aquella què passa bé.

8 comentaris:

zel ha dit...

jo tinc el link al blog gràcies a tu, que a casa teva el vaig descobrir, i m'envia les bodegues al correu. I el primer dia que vaig escoltar la música em va sorprendre molt gratament. Així és que agrairé que ens n'expliquis coses.
petons amic del cor!

Txarli ha dit...

Molt bo. Me l'apunto. Gràcies!

Anònim ha dit...

Està força bé, i tant.
Què trist que és jugar-te la vida d'aquesta manera per trobar un lloc digne per a viure.

Cèlia ha dit...

Gràcies Tondo per una recomanació tan interessant! Sí, sí, ens pots anar explicant...

Joana ha dit...

És un polifacètic i una persona molt compromesa.
Som pitjor els humans que els animals, ja en pots estar ben segur!
Bona setmana Tondo!

MeTis ha dit...

casi duele mas esa indiferencia que las cajas de madera.

salutacions

Josep Maria Yago Suau ha dit...

El vaig sentir fa temps, en el seu blog, però, em sembla, era un dels primers vídeos. Ara hauré d'esperar a tenir l'ADSL.
Salut!

Carlinhos Medeiros ha dit...

Només ara que vaig veure aquest post, amic blogueiro. A mi va ser una grata sorpresa quan vaig veure que havien col·locat de fons la meva música "Perquè no parlen més en flors" del CD Lluna Rara. però surpreso i grat encara amb les teves paraules al meu respecte.

Amb gran i eterna admiració, un bo natal i prospero any nou.

Carlinhos