dijous, d’abril 02, 2009

JA SURT EL SOL


Em venia de gust escoltar aquesta cançó... l'he buscada i aquí la teniu... també per tots i totes valtrus.

JA SURT EL SOL
Ja surt el sol, ja surt el sol,i penso quina sort.Vida meva, què lentament que passael temps quan s'espera.Vida meva,ha estat un llarg i trist hivern.Ja surt el sol, ja surt el sol,i penso quina sort.Vida meva,semblava que la llum ja no tornaria.Vida meva,però el meu somriure ha iluminat.Ja surt el sol,ja surt el sol,i penso quina sort.Sol, sol, sol, surt el sol.Vida meva,semblava que la llum mai més brillaria.Vida meva,però lentament el gel ja es fon.Ja surt el sol, ja surt el sol,i penso quina sort.



Gràcies Laie, per aquesta darrera versió...

4 comentaris:

Laie ha dit...

Últimament les he estat escoltant a totes hores, fins i tot una versió que no has posat...

http://www.youtube.com/watch?v=hcec7U8FX7g

és que els meus peques de patinatge faran un ball d'abelles i flors... :)

mossèn ha dit...

preferiria veure la "lluna" ... salut

Unknown ha dit...

És molt xula Laie... gràcies.

Mossèn... visca la Lluna i la pruna :-)))

Martouf ha dit...

uooo! bee move!