dimarts, de març 24, 2009

TODO RESPLANDECE

Els vostres comentaris, juntament amb les visites són una prova de que aquest blog està viu, traspua vida i dinamisme... I de tant en tant d'entre els comentaris n'hi ha algun d'aquells que guardes ben endins, que et fa il·lusió llegir. I des de Xile, l'amiga Roxi (el seu blog s'anomena Todo Resplandece)és una d'aquelles persones que quan s'hi posa s'hi posa... Mireu sinó, quin comentari més xulo va penjar al post "Cop de destral"... el vull compartir amb tots valtrus rescatant-lo i fent-ne un post.
Que linda entrada !!! Brindemos por la libertad, en la calle, con música, con alegría, con corazones jóvenes y espontáneos. Y a seguir luchando por la libertad, por esa libertad que le prometió Bernat a Arnau cuando entraron fugitivos a Barcelona. ¿Viste? Me estoy leyendo un libro que me recomendaste hace muuucho tiempo. ¿fuiste tú o no? Ya no estoy segura. Como sea, el tema central hasta el momento es LA LIBERTAD, así que estoy en sincronía con tu entrada, además cada vez que en el texto mencionan a tarragona y otras partes de Catalunya, te recuerdo a ti y a tu casa de letras. Un abrazo!
I no res... la vida continua... Potser per això vull proposar-vos un petit joc, i mireu... a qui l'encerti primer li dedicaré un post... què us sembla?
La pregunta és: De quin llibre ens parla la Roxi en aquest comentari?

2 comentaris:

Roxi ha dit...

¡Que lindo dedicarme una entrada!
Gracias me emocioné.
Sigo super metida en el libro, me lo estoy devorando prácticamente.
Lo recomiendo absolutamente. Pero obviamente no digo el título para no hechar a perder el juego.
Abrazo !

Cèlia ha dit...

Ens el recomanaràs a tothom? Així espero a saber quin és!